تقوی: بازیکنان شهرداری داور و مامور نیروی انتظامی را کتک زدند
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 پشت پرده تصمیم کمیته انضباطی در خصوص آراء مربوط به تبانی

خبرگزاری فارس: مدیر منصوری گفت: رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد که به علت اطمینان به کمیته فوتسال رای عدم تبانی را صادر کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: پشت پرده تصمیم کمیته انضباطی در خصوص آراء مربوط به تبانی
 

 

اکبر تقوی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات دیدار تیم‌های فوتسال شهید منصوری و شهرداری ساوه عنوان کرد: در حالی که 4 دقیقه و 20 ثانیه به پایان نیمه اول بازی باقی مانده بود، داور در صحنه‌ای قصد داشت به بازیکن شهرداری که خطای شدیدی انجام داده بود، کارت نشان دهد که در این حین مجموعه شهرداری به وسط زمین آمدند و با داور درگیر شدند.

وی در مورد اینکه سرمربی شهرداری ساوه معتقد بوده ماموران حراست سالن بازیکنانش را زده‌اند، خاطرنشان کرد: آقای عقابی باید هم حرکت خود را به گونه‌ای توجیه کند. وقتی داور را می‌زنند دیگر نمی‌شود انتظار دیگری داشت. حتی مامور نیروی انتظامی که قصد داشت این درگیری را خاتمه دهد، او را هم زدند.

مدیر منصوری تصریح کرد: پس از پایان بازی مسئولین ناجا قصد داشتند چند نفر را دستگیر کنند زیرا مامورشان را زده بودند. من خودم به مامور گفتم بگذار همدیگر را بکشند چه کار داری وقتی چنین رفتارهایی انجام می‌دهند. این صحبت‌های عقابی نشان از تقوای کم اوست.

تقوی در مورد دو هفته باقی مانده در لیگ برتر یادآور شد: شائبه‌هایی به وجود آمده که دو بازی برابر گیتی‌پسند و صبای قم داریم اما باید بگویم تیم منصوری با تمام قوا مقابل این دو حریف بازی خواهد کرد. نه به خاطر دیگران بلکه می‌خواهیم در زمین قهرمان مشخص شود و تمام تلاش خود را برابر این دو تیم خواهیم داشت.

وی با اشاره به آرای کمیته انضباطی یادآور شد: می‌دانم که در کمیته انضباطی افراد سالم و نفرات خوبی هستند. اما معتقدم اطلاعات ورودی به این کمیته نواقصی دارد که یا از طریق ناظران یا داوران این امر صورت می‌گیرد. رد پای اطلاعات غلط در کمیته انضباطی دیده می‌شود.

تقوی با اشاره به اتفاقات سال گذشته، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با آقای حسن‌زاده داشتیم او با صداقت اعلام کرد که رای سال گذشته بر اساس خواسته کمیته فوتسال و صداقتی که فکر می‌کردم آنها دارند صادر کردیم و اگر فکر می‌کردیم اتفاقات دیگری پشت این موضوع رقم خواهد خورد هرگز چنین رایی را صادر نمی‌کردیم.

به گزارش فارس، در هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال دیدار دو تیم فوتسال پرسپولیس و گیتی‌پسند با نتیجه 11 بر 2 به سود اصفهانی‌ها به پایان رسید که این نتیجه شائبه‌هایی مبنی بر تبانی به همراه داشت. کمیته انضباطی پس از حدود 70 روز تبانی را محرز ندانست، اما در تجدید نظر و در کمیته استیناف این رای برگشت و قهرمانی از گیتی‌پسند گرفته شد و به شهیدمنصوری داده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان